tyska prov o annat

ja idag var det skola som vanligt och jag hatar det. har egentligen inget emot skolan men om jag inte får sova minst 8 timmar så blir jag typ as arg och mamma fick typ damp på mig imorse. men det funkar typ inte med läxorna. NU blev jag klar me tyska pluggandet och vi har typ största provet imon kristel sa att det skulle va på 5 a4 ahhh. så nu har jag ju iallafall fått in nårra hundra glosor och lite annat. jag och mamma bästemde iaf att vi ska te ullared nästnästa måndag och jag har redan gjort en inköpslista.

inköpslista
stuprör
mysig stickad kofta
nårra baslinnen
långarmat
sjal
lite mera sen

Kommentarer till detta inlägg

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0