Tjohoo

oops... glömde visst bort och blogga lite.
onsdag: på dagen gjorde jag inte så mycket.
sen hade jag höstlovsträning i 3 timmar så
 det var ju inte så mycket då haha:)

torsdag:
jag gick runt och sa aao, aj aahh för
jag hade as mycket träningsvärk.
det var inte så mycket mer på den dagen häller.
sen på kvällen handlade jag med mamma
pga brist på saker att göra.

just nu kom jag nyss hem från att har åkt skridsko med familj:)  nu blir det fika sen handla lite gott inför kvällen:D det var väl det mäst så P.K

Kommentarer till detta inlägg
Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

2008-11-02 @ 19:40:33
URL: http://metrobloggen.se/onechance
Postat av: wilma

hej hej!! Min kära kusin<33

2008-11-05 @ 15:56:15
Postat av: Elin Persson

<3Wilma

2008-11-07 @ 21:41:34
URL: http://deeeee.blogg.se/

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0