nanana

rubriker är svåraX). dålig updatering i helgen jag var very trött. helgen började lite mysigt och jag tog det bara lugnt. men sen på söndagen åkte jag och wilma på julmarknad, lite tidigt men jättekul. mycket provsmakning och enbärsmust är jättegott. idag var jag i Ullared och blev jättebesviken, det fanns fina kläder men gissa vilken storlek... fanns typ bara M o L. så det blev bara basplagg, en vit t-skirt, svart långärm och svart brottallinne. det blev en jättemysig halsduk med. på sminkavdelningen blev  det två löspuder och en borste. bye bye

söto barn wilma från igår:)

Kommentarer till detta inlägg

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0