Hmm

tyska provet gick sådär idag. det var tydligen nårra mer glosor jag inte visste vi hade, hoppas iaf jag får godkänt. sen skulle jag ta skolkort vilket min klass gjorde i onsdags men jag var inte där. hjälp vad pinsamt det var att ta kort med en annan klass som bara glodde på mig och undrade varför jag tog kort nu. nån som vet hur man fixar bilder till headern så lika bra ni säger det NU.


Kommentarer till detta inlägg
Postat av: ida svensson

ja, du måste som sagt veta en del om ´kodning, jag läste i ungefär 1-2 timmar innan jag kunde dt, men nu är det lätt som en plätt !



Du måste gå in på stil grejen,sen letar du upp

header och under står det backround #FFFFFF url();

du går in på dina bilder och trycker på en så du får upp den i största formatet sen kopierar du hemsidan och klistrar in imellan url(''dintext'');

sen spara & publicera . det är svårt att förklara men läs ! http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-en-egen-bild-som-header.html

2008-10-10 @ 22:22:59
URL: http://lionmouth.blogg.se/

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0