dålig bloggare here!

jag vet jag suger på att blogga men det är ju frågan om vad jag ska skriva. händer typ inte mycket i mitt liv. aja to my day: först på morronen vad det skola och jag fattar inte varför skolan ska börja vid 8? helt onödigt. men jag har ju aldrig varit en morgon människa och kommer aldrig att bli det för den delen heller. sen var det ner och klippa sig, visar resultat imon för kamerna dog innan jag hann ta kort. sedaan var det ju träning och sen hem, duscha  sen kolla på idol med godis. nu sitter jag då här och bloggar med en text så mycket så den är normal (men ej för mig) hehe.  tänkte att jag kunde ha chinosen imon men det kommer nog inte bli så om jag inte väljer att gå upp och stryka tidigt på mogonen. jag la dem nemligen i väska när jag bytte om till träningen och nu är dem super skrynkliga.

/ Elin

Kommentarer till detta inlägg

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0