tjo:P

SHIT, jag är typ supersjuk. det var helt konstigt, imorse var jag helt död och tårarna bara rann men jag vet inte varför. hehe var helt omedtveten om det först ända tills mamma frågade vad det var. så idag har jag bara varit hemma och legat i soffan hela dagen. sen tvingade jag mamma att ta med mig till affären för jag hade inget och göra. hon höll på och tjatade hela tiden om att jag var för sjuk, snart sluta huvudvärkstabletten värka och så vidare. jag måste nog ta en värktablett och gå och lägga mig nu för tangentsbordet börjar bli suddigt i mina ögon och jag kan knappt hålla huvudet uppe. så det här blev väl lite av ett sjukt inläggX)

Kommentarer till detta inlägg
Postat av: johanna

ha en fin kväll!

2008-11-04 @ 16:32:22
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0