Ska bättra mig

hejsan igen. jag har inte bloggat på tre dagar! Mina ända försvar är trötthet och läxorxD igår tillexempel så var jag så trött så jag gick raka vägen upp utan att ha borstat tänderna och tvättat ansiktet, la mig i sängen med kläderna på och vips så sov jag:) sen hade jag råkat ställa alarmet på mobilen till klockan 6 och mobilen hhade ramlat ut ur fickan på natten. så imorse fick jag leta som en galning efter mobilen som ringde på högsta volym haha:) dettta har då hänt under dessa tre dagar:

Torsdag: motionsimmade lite och så men sen hände det väl inte så mycket.
Fredag: va med min käre låtsas kusin och simmade men inget mer sådana tråkiga dagar har jag haft.
Idag blev det bara slappa och imon blir det förmodligen simma och felic



här kommer också några bilder från gårdagen!

Kommentarer till detta inlägg

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0