Nya jeans/tigts och jag äger på biologi

idag var en sån där dag när jag kände mig för trött för allting. på med mjukisbyxor och håret i knut. förövrigt börjar jag typ gilla biologi, eller jag gilla och gilla men jag blir bättre och det är ju betydliigt mycket bättre än kemi och teknik. gideoniterna kom till skolan idag och gav oss varsin bibel (min blir julklapp till mormor eller farmor) jag är lättskrattad och hur jag kom in på det var fiddes dåliga humor som jag gapskrattar åt. vi läste i biblen om den gyllene reglen. då frågade vår lärare om nnågon kunde förklara vad den betyder ungerfär. Någon sa att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad, fidde sa det betyder att om någon slår mig slår jag tillbaka. HAHA så himla logiskt också! efter skolan köpte jag ett par jeans som ni förmodligen får se imorgon.

my day! hur var eran då?
P.S hur svårt kan det va att kommentera jag ser ju vilka som besökt genom statistiken så KOMMENTERA!


Kommentarer till detta inlägg

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0