Julskyltning på söndag:) längtar

åhh vad jag längtar. det är allt mysigt med julskyltning. vet inte riktigt vem jag ska gå med men man kan ju altid hitta någon. idag va det vaktmästarprao i skolan för mig Erika och Michelle. tråkigt och roligt, först fick vi kasta sopar. men det fanns ingen stor öppning på containern så vi fick plocka i allt för hand:( sen fick vi tvätta fönster och mona (vår lärare) kom och sa till oss att vi skulle vara med dem 5 första minuterna på AP. Då fick vi höra att någon har snattat på netto men vill helst inte skriva om detta så nog om det. hjälpte till i bibloteket sen mat och slöjd. lite mer biblotek och skräpplockning. sen hem med mys. kollade Mamma mia the movie med varm kaffe latte och chips, vilken mix men det var iaf gott. mami berättade också att min jacka hade kommit. yes min vinter gaderob är komplett:)

detta har jag fixat

grå halsduk (bild på inlägget innan)
gråa vantar
håller på att sticka en grå mössa också:)
jacka från halens i svart

mössa och vantar från H&M

uggs från dinsko


stövlar från skopunkten


Kommentarer till detta inlägg

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0