Julskyltning och mysig fika

tjo:) har varit på mysig julskyltning och polkagris(oman) som jag är så blev det en polka.kluppa och en polka-kepp. när jag kom hem blev det mysig fika med familjen. Glögg, pepparkakor och julgodis med tända doftljus är ju asamysigt. imorgon är det skola. Jag hatar att vi ska ha idrott på måndagen och fredagen. jag menar palla gå till skolan när man precis har haft en mysig hälg och så är det dags på gympa. hoppas det inte blir blip-test i morgon då. förklaring av blip-test: man springer från vägg till vägg och man måste hinna till andra sidan innan det piper igen. det går snabbare och snabbare för varje gång. liksom jag vågar inte, har hört att folk har svimmat och spyyt



btw. min mössa är fädigstickad, och den är asamysig!

Kommentarer till detta inlägg

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0