jaop... jag är blond:)

jag vet, jag har tråkiga rubriker men jag är för fan inte den mest kreativa människan i världen. märkt  lite nya grejer också. som att statistiken är höjts och 2 prenumeranter på bloggkoll, vad kom dem ifrån? också ännu fler kommentarer:) idag har allt vatt bra i skolan av början med rolig idrott:) klantarsle på mig. jag är crasy och nicklas såg till att anmärka allt. man var indelade i olika lag och skulle sjuta mål på en basket korg, om man prickade fick man flytta lagets rispåse ett steg åt höger. dessa rispåsar hade samma färg som laget vilket jag inte tänkte påX) så när jag gjorde mål så flyttade jag en annan och när jag kom tillbaks så sa nicklas VI ÄR RÖDA! oj då hehe. också sa jag nu får vi pricka alla gånger och efter jag hade sagt det så missade jag. sedan blev det lite tråkig tyska och mentorstid. också so sedan Elevens val:) yes. men den tanken ändrades ju snabbt. jag stickar på syslöjd:P efter det blev det lite motionssimm som jag nu börjat köra med, det är fan skönt. jag gillar liksom och träna och tyckte att jag tränade för lite så nu blir et motionssimm 2-3 gånger i veckan. fast jag simmar inte så långt. det blir oftast 300meter (12streckor) sen var klockan halv fem och det blev tråk framför tv och data. i morgon blir det bland annat huseby julmarknad:) JIPPIE det är fan kul med julmarknad. sist jag var på en julmarknad med min kära kusin wilma<3 så smakade jag enbärsmust. mammas reaktion var Va? det är väl inte gått. jo då det var det. supergott. 



lite tråkigt med bara text. imorgon blir det nog lite bilder också:)ses:*
 

Kommentarer till detta inlägg

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0