hänt i helgen

vi kan ju börja med att jag fyllde år i fredags då kom ju också mina uggs som jag hade beställt. på morgonen fick jag filmen Hairspray, 1000kr och ett kort där det stog i morgon åker vi öster ut (växjö). dagen efter blev det ju då växjö där jag shoppade för 800kr. idag var det min farmors födelsedag så då var vi ju där och fikade och sådant. jag och hanna bestämde också att vi ska på bio på onsdag. nu har jag iaf några dagar fullspäckade. imorgon blir det stan och shoppa julklappar, tisdag blir det dans, onsdag bio:), Torsdag får jag väl va med någon det är inte riktigt bestämt än hihixD.  

Kommentarer till detta inlägg

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0