det var längesen det:P

Ne men nu får jag faktist bättra mig jag är typ den sämsta bloggerskan i världen. det kanske låter som att jag tvingar mig själv att blogga men det är något jag tycker är väldigt kul och så. men jag är väl inte den piggaste jämt på att sätta mig och skriva en massa. jag skulle också vilja kunna ta sånna dära fina bilder som alla andra har men min kamra suger och jag får aldrig till rätta bakgrunden. imorgon blir det väl sammanfattning av vad som har hänt i helgen, jag fyllde t.ex. år igår. åhh det suger lite att fylla år sent på året alla som går i årskursen under mig har ju typ redan fyllt tretton:(. idag har jag shoppat lite i växjö dem har ju typ alla affärer. jag visar imon vad jag köpte. puss och kram Elin


P.S läs min blogg vafanxD


Kommentarer till detta inlägg

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0