Växjö in my heart

tjo, sorry för dålig updatering men det är så att direkt efter skolan hann jag bara ta en chailatte innan pappa sa att vi skulle åka till Växjö. Så Växjö it is, varför måste växjö ha varenda affär medan vi typ bara har 7st i ljungby:( denna gången blev det inte så mycket shoppat det blev bara en grå långärm från HM. och så klart börjar månaden med att köpa en choklad-tomte. En av många traditioner jag älskar. Jul är nog den bästa högtiden fast än jag inte är den som älskar snö och kyla precis.


nu har jag också bestämt att jag ska spara ihop till en system-kamera också. tänkte investera en ny plattång med. jag vet exakt vilken jag ska ha. Jag lånade nämligen en av en tjej i Hällevik när jag var där i somras. the name is Philips beaty även om det var den dyraste i affären vet jag ju att den är värt det. så nu kan jag ju inte shoppa något på 5 månader:(.


det var allt see yaxD

Kommentarer till detta inlägg

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0