Utmanad

Gissa vad! jag har blivit utmanad :O. Jag blev utmanad av susan.


Man ska skriva 9 sanningar om sig själv så nu får ni veta:


Jag sitter vid datan flera timmar om dagen
Jag är värsta godisgrisen
Jag är bara nöjd med mina vader, allt annat på min kropp suger
Jag suger på att sova
Jag är fet men äter igentligen inte alls så mycket
Jag kan ibland vara jätte tyst men andra dagar kan man inte få tyst på mig
(En sanning haha) Jag är 159,5 centimeter lång
(En sanning till haha) Jag väger 58 kilo :O
Jag kan glömma någonting jag hörde för 1 sekund sen



Jag utmanar



hannakaarlsson.blogg.se
lionmouth.blogg.se
mysigt.devote.se
lisaplace.devote.se
emmylinnea.devote.se


Kommentarer till detta inlägg
Postat av: J.

Gott nytt år! =)

2008-12-31 @ 18:23:53
URL: http://madebyjulia.blogg.se/

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0