Tjenixen

Igår var jag ju då med Wilma. Jag hjälpte henne att skapa en blogg. Jag fixade headern men designen ser exakt likadan ut som min eftersom det var kväll och jag orkade inte. Så checka hennes blogg så blir hon glad:)
 


Idag hade jag då på min fina tee från vero moda för bara 100kr:) Ni får se den sen. Idag har vi tittat på Ice age 2 i skolan och den var asabra. Men vilken mat sen . Jag var typ asahungrig och så blir det kall soppa. När jag skriver kall så menar jag verkligen kall. Den var inte ens jummen.



Sen kom jag hem och mamma hade bakat julgodis:)! SEn bestämde jag och wilma att vi ska på discot på fredag mellan 22.00-01.00 och efter det sova över.



Oj, märkte att jag har en kexchoklad i fickan som typ har smelt nu hihi^^



Kiwi

Kommentarer till detta inlägg

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0