sleepy

jag har en bra anleding till att jag inte updaterade igår. Jag var lite på stan direkt efter skolan och när jag kom hem var det läxor. Nu kommer det(!) jag var på väg upp på mitt rum för att göra läxor, men jag var så trött så att jag la mig ner på sängen för att bara vila en liten stund. Sen kom mamma upp vid åtta och sa att om jag tänkte sova nu får jag iallafall ta på mig pyjamasen så den inte blir för varmt. Det gjorde jag och raka ner i sängen igen utan att ha ätit, tvättat ansiktet eller borstat tänderna.
 




Imorgon blir det förträning (gympa) till uppvisnigen på söndag + kalas för min lillebror.




här kommer då lite av vad som hänt idag:
här finns inte mycket att skriva, på tyska lektionen så sa kristel att det är sant nikolas i morgon som dem firar mest i tyskland. det ska jag berätta för mamma. vilket lyx, man ställer typ ut en sko och så får man godis i den på morgonen:)


puss, my babys!


Kommentarer till detta inlägg
Postat av: emmy

sv: har varit på hällevik alla somrar fram tills denna som var nu! :) typ 7 ggr. kanske återvänder i sommar som underledare, får se!:)

2008-12-06 @ 23:38:22
URL: http://emmylinnea.devote.se

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0