mulad?

nu är det ju då idol final, jag sitter ju inte vid tv:n men jag har typ tröttnat (johan åkte ut). lite rädd att gå till skolan på måndag haha:) olle sa att han skulle mula mig och man vet ju aldrig om han menar allvar eller inte xD. Idag var det då skola som vanligt med tråkiga lektioner men också luciatåg ju. sen lite dampig eleven val. Sen hem med det älskade citronteet. Nu har jag också fixat en önskelista vill ni se?


ni får se den ändå:

1. adidas kofta!

2. björn borg/pieces

3. koftor

4. Tee

5.Pälsmössa

6.Pengar

7.vågtång

8.Sjal

9.Ring

10.Halsband

11.Öronhängen


Kommentarer till detta inlägg

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0