Mini Jul

Idag var jag ju då hoss Mormor. Det blev julfika och julklappar. Jag fick Grease 2, en t-shirt (visas imorgon) och 40:-. Imorgon är det jul. Jag är ivrig som ett litet barn. Jag frågade till och med mamma om jag fick "känna" på julklapparna, HAHA. Det har ju blivit lite nya isläkten detta året också. Min farbor skaffade ju flickvän så jag har ju fått en halvkusin. Hon har vi la välkomnat stort. Det blir ju massa julklappar till henne:)


längtar

Kommentarer till detta inlägg
Postat av: susan & tyra

Kikar in .... NU ÄR DET JUL :DDD



GOD JUL <333

2008-12-24 @ 00:28:54
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0