gymnatik<3 ich liebe es!

Hejsan svejsan. idag var det vanlig men det hålls fotfarande fast vid de slappa onsdagarna. först Livsviktigt där vi kollade på andra sidan häcken (LIVSVIKTIGT i say). sen svenska med den cp:ade filmen som ingen fattar:S när skolan var slut blev det bussen hem och sedan cykel till gymnastik. Idag fick jag en crasy idé, eftersom att jag och sabina typ bara flyger upp 2 meter upp i luften när vi försöker gör flickis så sa jag till chrille (gymnastikledare) då kan ju vi lika väl göra salto. efter att jag sagt det tyckte han så klart att vi skulle prova. jag har bara gjort det några gånger och fick en chock av hur lätt det var. sen var det ju lite annnat kul på gympan också. Jag, Ida och Sabina typ dampade sönder. vi sjöng så min röst sprack. Då sa Sabina hah du kan verkligen inte sjunga. men eftersom att min röst typ var helt försörd av skrikandet så tänkte jag att nu ska jag sjunga lite seriöst hah. hur gick det då. min röst var verkligen förstörd. nästa vecka ska jag visa dem att jag inte sjunger så dåligt som dem tror.

imorgon blir det omprov på biologi- alger och urdjur. Vilket jag suger på.

bye


Kommentarer till detta inlägg

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0