fuckiga fingert & knäck

fingret cp:ar fotfarande. Så idag tvingade mamma mig att gå till skolsköterskan som tejpade upp det som stöd och sa att om det inte går över på ngra dagar så får jag gå till doktorn och rönka. Idag var det en tråkig skoldag. Jag typ sov hela arbetspasset och det var så jäkla skönt. Det märktes ju lite på killarna att dem var trötta, Fidde gick typ runt och sa Frida är så jävla snygg, Elin är så het m.m. någon annan kille sprutade massa axe så att jag inte kunde andas. sen när jag kom hem så övertalade jag mamma att låta mig göra knäck. Det blev lyckat och jag brände mig bara en gång. In your face mammma!

Kommentarer till detta inlägg

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0