Det Är Lucia Och Jag Har Bara Slappat:S

Fan vad dåligt av mig. Idag har jag bara suttit vid datorn och tv:n och köpt godis med pappa:)
Jag har tittat på filmen hairspray som jag fick i födelsepresent och det var ju ett tag sen. Men jag varnar er, den är så himla dålig. Denna feta tjejen som är kär link(zac efron) och när dem kysstes i slutet Jag bah OFTA! Nu låter jag lite elak men ni skulle tycka samma om ni såg filmen jag lovar. och John Travolta, Han som var så himla snygg och sjöng så bra i Grease. Men i denna film är han ful och sjunger asdåligt:( nu har jag ju nästa´n skrivit en recension om filmen. Så nu vet ni SE den inte ens!

Kommentarer till detta inlägg

Kommentera detta inlägget här:

Vad heter du?(ej anonym):
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Adressen till din blogg:

Och vad ville du sötnos?:

Trackback
RSS 2.0